Monday, November 28, 2005

婚禮統籌

Annie 和 Kenneth 的婚禮昨天總算是順利地完成了!這次亦是我第 5 次擔任婚禮或晚宴統籌,總算是有一點點的經驗吧。

2005 年 12 月下旬還有 Flora & Chris 的婚禮, 2006 年就有 Ella & Thomas 的婚禮,全都是極需投入的,這些 events 當然是盡力而為啦!

在這兩次之後,我打算休息一段頗長的時間 ...

6 comments:

kam kam said...

辛苦喇GM,抖抖也是好事只怕好友相求時,你會盛情難卻吧!

Unknown said...

客氣了,我也不是做得很好,不一定要找我啦!

貓奴MAY said...

如果我嫁得出呢咁?
你會唔會重出江湖?

May May

kam kam said...

如果依一日出現,祥記又點可能唔出手呢!
我可以提供炮杖嗎?

貓奴MAY said...

你點可以淨係提供炮杖呀?
當要你要出席啦, 到時可能你拖住個仔/女返黎, 參加我既婚禮!
哈哈!!

Unknown said...

如果 May May 的老公唔係基督徒的話,我真係未必會做 GM 。都仲會去見證婚禮同埋晚宴的 ...

咁當然,如果佢老公係基督徒的話,而又有足夠時間認識的話,我會放心好多咁去幫手。

我都好認真咁諗過呢類問題,因為所涉及的並不只是我和那對新人的關係,亦有新人及雙方家庭的信仰問題,那是我在統籌工作中會遇到的最大障礙。

CPUID-CPUZ 1

IBM ThinkPad T42

Lenovo IdeaPad S10-2

CPUID-CPUZ 2

Custom-built Desktop

Internet Connection Performance

MK Home

TW Home

CMCC Peoples with Option Fusion 3G Quad
(Tested in MK Home)

1O1O 3G with HTC Touch HD on Bluetooth Connection
(Tested in St. Paul Hospital)

1O1O 3G with HTC Touch HD on USB Connection
(Tested in 10/F China Hong Kong City)

1O1O 3G with HTC Touch HD on USB Connection
(Tested in St. Paul Hospital)

1O1O 3G with HTC Touch Hero on USB Connection
(Tested in TW Home)

1O1O NextG with Express 7 Modem
(Tested in St. Paul Hospital)

1O1O NextG with Express 7 Modem
(Tested in MAL-HK Office, China Hong Kong City)

1O1O NextG with Express 7 Modem
(Tested in MAL-HK Office, China Hong Kong City)

1O1O NextG with Express 7 Modem
(Tested in MK Home)

1O1O 3G NextG with Express 7 Modem
(Tested in MK Home)

SmarTone-Vodafone Home Broadband
(Tested in China Hong Kong City)

HKBN 10MB Business Broadband
(MAL-HK Office)

Hotel - Sheraton Bandara Hotel, Jakarta, Indonesia